herre min....

Inaktiverat mitt fbkonto, folk är dumma i huvudet och jag blir bara förbannad när jag loggar in, så blogga kanske är bättre, har ju gjort det förr.. ;)
 
Nog är de svårare att komma på vad man ska skriva här på en tom sida, men nåt ska jag nog åstadkomma emellan varven, har rätt mycket fritid med bara en häst som tränar för tillfället. Ska väl bli nån mer, men har fullt i båda stallen, rätt bra jobbat med en häst på listan...
 
Körde Ville idag, kändes som vanligt men rätt balans igen, körde 33.1 som fortast idag, så kvalet kan vi glömma.. Får gå här hemma tills nästa vecka, då banan är stängd över helgen pga tävlingar på Måndag, så han får gå jobb på Tisdag. blir nog provlopp den 15e, lite ont om kvaldatum, kan anmäla till den 28e feb, men känner mig inte jättesugen att åka typ 20 mil, då kan jag vänta och kvala på hemmabanan den 6e mars istället.. men känner jag mig rätt ändrar jag mig 37ggr innan dess..HATAR att kvala, särskilt som nu när man åkt på startförbud, förmodligen kommer veterinären sitta med kikare och titta så inget hårstrå ligger fel på kraken..
 
Har varit en tjej här idag och provridit Jazze, kommer två till i helgen, hoppas någon vill ha honom, vore skönt om han hamna någonstans där han får uträtta lite, gå här i en hage blir han inte lycklig av..
 
Nu ska jag glo en film innan ögonen går i kors ännu mer, hejdå dagboken :)
 
infogar en bild på världens gulligaste kallis också förstås!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0